-10%

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine 4tace.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja.

Z uporabo spletne strani 4tace.si izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine 4tace.si. Ponudnik Robert Rokavec s.p. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani 4tace.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.

Vsa komunikacija, ki se vrši med uporabnikom oziroma kupcem 4tace.si  v elektronski obliki velja kot izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe.

S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.

Spletno trgovino 4tace.si  (v nadaljevanju: spletna trgovina ali 4tace.si) upravlja podjetje Robert Rokavec s.p., Zbilje 3F, 1215 Medvode, Slovenija (v nadaljevanju: podjetje), DŠ: SI32661894, matična številka: 8636648000. Podjetje je vpisano v AJPES pod vložno številko: 0700-81-20200422-001405. Podjetje je zavezanec za DDV, direktor podjetja je Robert Rokavec.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine 4tsce.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

REGISTRACIJA IN NAKUP BREZ REGISTRACIJE

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime (elektronski naslov) in geslo, s katerima se predstavi osebno ali kot predstavnik podjetja ali organizacije. Geslo je tajno in znano le uporabniku. Uporabnik je dolžan zagotoviti verodostojne podatke ter varovanje podatkov, tako da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba, pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Spletni nakup je možen tudi brez registracije. Kupec je lahko fizična ali pravna oseba, upoštevajoč podatke, posredovane ob registraciji in oddaji naročila. Fizična oseba je izključno tisti registrirani ali neregistrirani uporabnik, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene zunaj njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Nakup je možen le, če kupec pred oddajo naročila potrdi, da sprejema splošne pogoje poslovanja, objavljene na tej strani, in druge objavljene pogoje ter spremembe, ki jih bo upravitelj objavil na teh straneh.

DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej ponudil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v dogovorjenem roku),
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe, rok  v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

CENA IN ZALOGA

Kljub nenehnemu preverjanju pravilnosti objavljenih podatkov se lahko zgodi, da je objavljena cena ali zaloga napačna. O morebitni napaki bomo kupca nemudoma obvestili (po elektronski pošti ali telefonsko) in poskušali najti rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Zaloga na spletni strani se torej v redkih primerih lahko razlikuje od dejanske zaloge, saj lahko pride do zamika pri posodabljanju. Tako oddaja naročila ne pomeni nujno tudi rezervacije artikla. V primeru da je izdelek razprodan vas bomo o tem v najkrajšem možnem času obvestili.

V primeru da pustite izdelek v košarici in mu vmes poteče zaloga vas sistem o tem obvesti in nakupa ni mogoče zaključiti. Izdelek je potrebno odstraniti iz košatice, da lahko zaključite nakup.

Nakup lahko zavrnemo in vrnemo kupnino v celoti (če je naročilo že plačan) tudi v primeru napake v programski kodi spletne trgovine, v primeru, da KUPONI za popust niso pravilno vnešeni (sprogramirani) ali je prišlo do napake pri vnosu cen ali popustov.

Kupoprodajna pogodba med kupcem in ponudnikom je sklenjena, ko kupec plača znesek prejetega predračuna oziroma dobi obvestilo po elektronski pošti, da je pošiljka poslana po povzetju. Kupcu je po elektronski pošti posredovana tudi pogodba o naročilu/plačilu. S prijavo kupec v svojem profilu lahko dostopa tudi do arhiva svojih naročil/nakupov.

Kupca o odpremi obvestimo preko e-sporočila v katerem je priložen tudi račun v PDF obliki s  specifikacije stroškov.

POSTOPEK NAKUPA

Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb “Dodaj v košarico”.

Desno zgoraj se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka, lahko to uredite v košarici s klikom na gumb “Prikaži košarico”. Ko spremenite količino pri izdelku je potrebno za potrditev klikniti na gumb »Posodobi košarico«.

Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na košarico ter gumbom “Na blagajno”. V primeru, da imate košarico že odprto naročilo zaključite s klikom na gumb  “Nadaljuj na blagajno”. Spletna trgovina vas vodi skozi naslednje korake:

  1. korak – naslov za račun in dostavo
  2. korak – možnost registracije oziroma prijave ali nakup brez registracije, če ste pri nas že kupovali in ste stalna stranka se prijavite zgoraj levo
  3. korak – če želite dostavo na drug naslov dodajte kljukico pri opisu »Dostava na drug naslov?« in nato vnesite potrebne podatke.
  4. korak – na desni strani se izpiše vaše naročilo 
  5. korak – izberite način dostave
  6. korak – izberete način plačila
  7. korak – kliknete na gumb “Kupite sedaj”.
  8. korak – naročilo je oddano, izpišejo se vam podrobnosti naročila
  9. korak – obvestilo o vašem sprejetem naročilu prejmete na e-mail naslov

Po oddanem naročilu se potrdi tudi strinjanje s splošnimi pogoji nakupa in posredovanjem podatkov dostavni službi za potrebe izpolnitve dostave naročenega blaga preko spletne trgovine 4tace.si. Na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije naročnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.

Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. S klikom na gumb “Zaključi nakup z obveznostjo plačila” potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.

Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.č člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem. V primeru, da kupec naroči izdelke v spletni trgovini in nato zavrne oz. ne sprejme pošiljke, nosi stroške poštnine v obe smeri. Ceno poštnine določa dostavna služba. Naročilo velja kot kupoprodajna pogodba in je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu poslano prek elektronske pošte in kupcu na voljo na njegovo pisno zahtevo.

POSTOPEK KORIŠČENJA AKCIJSKIH KOD/KUPONOV IN POPUSTI

1. V pogledu košarice vnesite kodo kupona v polje “Kupon” in kliknite na gumb “Uporabi kupon”.

2. Po uspešni uporabi se na vrhu izpiše obvestilo, na artikle v košarici pa se doda akcija kupona. 

3. Izdelki, ki so v akciji imajo oznako “značko” z % popusta.

4. Pri prvem nakupu lahko kotistite enkratni popust v višini 10%. Uveljavite ga s kuponom ZACETNIH10. Popusr se uposteva samo na izdelkih, ki NISO v akcijski ponudbi. Kot akcijska ponudba se šteje tudi nakup “bundle” produktov pri katerih dobite določen količinski popust.

5. Dodaten popust glede na vrednost artiklov v košarici. če vrednost artiklov v košarici preseže 30€ se obračuna dodatni “kolicinski-popust” v vrednosti 3% od vrednosti nakupa.

6. V akciji je tudi mokra hrana pri nakupu večjih količin. Odstotek popusta je naveden pri artiklu.

POZOR!: Popust na izdelke v akciji se ne upošteva v nobenem primeru

OZNAČEVANJE CEN ARTIKLOV

Vse cene v spletni trgovini so navedene v evrih in vsebujejo DDV. Vse cene veljajo samo za elektronsko naročilo izdelkov prek spletne trgovine. Vse navedene cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo do sprejema novega cenika. Ponudba izdelkov velja dokler so izdelki prodajnega na zalogi oz. so v ponudbi.

V primeru morebitne napake pri cenah v spletni trgovini, bomo kupca obvestili v 48 urah od oddaje naročila in mu povrnili morebitne stroške, ki so že nastali iz tega naslova.

Izdelek z z vpisanim popustom na znački “-xx %” ima znižano ceno glede na spletno ceno. Cene akcijskih izdelkov se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila kupca. V primeru, da je izdelek že v košarici in še ni bil izvršen nakup bo po poteku akcije njegova cena spremenjena.

Nakup lahko zavrnemo in vrnemo kupnino v celoti (če je naročilo že plačan) tudi v primeru napake v programski kodi spletne trgovine, v primeru, da KUPONI za popust niso pravilno vnešeni (sprogramirani) ali je prišlo do napake pri vnosu cen ali popustov.

ZAVRNITEV NAROČILA

Podjetje lahko naročilo, za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne. V tem primeru kupcu posreduje sporočilo o zavrnitvi naročila po e-pošti na elektronski naslov, s katerega je bilo poslano naročilo.

NAČINI PLAČILA

  • Po povzetju (plačilo z gotovino ali kartico ob prevzemu blaga). Če se odločite za plačilo po povzetju boste znesek poravnali dostavni službi oziroma dostavljalcu. V ceni stroškov pošiljanja je že zaračunana tudi odkupnina za vaše blago.
  • Predračun (plačilo po predračunu – nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun. Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja.
  • Bančna kartica (Maestro, Visa, American Express)
  • Plačilo preko storitve PayPal. Po oddaji naročila vas stran samodejno preusmeri na Paypalov vmesnik za plačilo. Po uspešno izvedeni transakciji, na e-mail prejmete potrditev naročila. Sistem vam omogoča hitro in varno plačilo z uporabo vašega Paypal računa.

DOSTAVA

Ponudnik bo blago oziroma storitev odpremil v najkrajšem možnem času. Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je hitra pošta DPD, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Rok dostave je praviloma naslednji delovni dan od dneva odpreme, oz. po dogovoru z naročnikom.

Za vse nakupe nad vrednostjo 39,00 € je dostava brezplačna preko dostavne službe DPD.
Za vse nakupe do vrednosti 39,00 € je cena dostave enotna, ne glede na težo: 2,90 €.

Za vse nakupe katerih kupci prihajajo iz držav članic EU poštnina znaša:

  • za vrednost od 0€ do 24,99€ poštnina znaša 10€
  • za vrednost od 25€ do 49,99€ poštnina znaša 18€
  • za vrednost od 50€ do 99,99€ poštnina znaša 25€
  • za vrednost od 100€ do 200€ poštnina znaša 35€

Pri nakupu nad skupno vrednostjo 200€ sistem NE dovoli nakupa ampak morate nakup razdeliti na dve dostavi!

Dostavno službo DPD lahko pokličete na +386 (01) 513 23 00 ali pa jim pišete na njihov e-naslov podpora@dpd.si

Dostavno pošto Hitra Pošta pokličite 05 93 53 000 ali pa jim pišete na njihov e-naslov info@hitraposta.com

Pri plačilu po povzetju, je dodaten strošek odkupa že zaračunan v strošku dostave.

ODSTOP OD POGODBE/NAKUPA oz. VRAČILO BLAGA

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ima kupec pravico, da vrne kupljeno blago brez navedbe razloga. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. 

Blago morate vrniti v nespremenjeni količini in nepoškodovani embalaži, izdelek pa ne sme imeti nobenih znakov uporabe ali poškodb. Obvezno priložite tudi originalni račun ter podatke o vašem transakcijskem računu, na katerega želite vračilo kupnine. Naslov za vračilo blaga prodajalcu je Robert Rokavec s.p. Zbilje 3. 1215 Medvode. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za pot (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Morebitne stroške vračila krije kupec. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. V spletni trgovini omogočamo tudi zamenjavo izdelka.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Pričetek postopka vračila pričnete z izpolnitvijo obrazca za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe, ki je objavljen na spletnih straneh o pravicah potrošnikov. Kdaj potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe? Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe.  Pri tem se sklicujemo na na 43.č člen Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot).

Obrazec, ki ga je potrebno izpolniti v primeru odstopa od pogodbe -> ODSTOP OD POGODBE

REKLAMACIJA IN GARANCIJA

Slike objavljene v spletni trgovini 4tace.si so informativne in simbolične in se lahko razlikujejo od slik na embalaži, ki jo boste prejeli.

Pri uveljavljanju reklamacije je potrebno blago dostaviti v originalni embalaži skupaj z računom. V primeru, ko se ugotovi, da je kupec z izdelkom ravnal nepravilno, negospodarno, malomarno in v primeru, da je reklamacija posledica višje sile ali mehanske poškodbe s strani kupca, reklamacija ne velja. Prav tako reklamacija ne velja, v kolikor kupec ne predloži računa za kupljeno blago.

Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga na svoje stroške in po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne po pošti pri tem stroške poštnine plača kupec.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo, če se tega s kupcem nismo izrecno dogovorili!

Garancijo za izdelek daje proizvajalec oziroma uvoznik, ki je odgovoren za garancijske pogoje. V primeru, da ima izdelek garancijo je to navedeno na spletni strani pri izdelku.

VRAČILO POŠKODOVANE POŠILJKE, POŠKODBA PRI TRANSPORTU

Kupec je dolžan preveriti pri prevzemu pošiljke njeno vsebino. V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljavcu DPD.
DPD – obrazec za oddajo prijave škode se nahaja na POVEZAVI

ODVEZA ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico do vsebinskih in drugih sprememb splošnih pogojev in tudi pogojev spletne trgovine. Kljub nenehni skrbi za ažurnost in pravilnost objavljenih gradiv so vsebinske napake spletne strani možne in zanje ne prevzemamo odgovornosti.  Trudimo se zagotoviti kar najboljše fotografije prodajanih izdelkov, a jih je kljub temu treba razumeti kot simbolične.

STVARNA NAPAKA

Ponudnik odgovarja za stvarne napake v skladu z veljavnim ZVPot.

O reklamaciji zaradi stvarne napake kupec obvesti ponudnika v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@4tace.si ali s priporočeno pisno pošiljko na naslov ponudnika Robert Rokavec, Zbilje 3F, 1215 Medvode. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako, priložiti skeniran originalni račun, sliko izdelka in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

37.čl.ZVPot: Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake.
37.a člen: Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora obvestilu o napaki natančneje opisati napako prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa k zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
37.b člen: Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

37.c člen: Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
  • vrne plačani znesek.

V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi  izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
39. člen ZVPot: Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz  37.c in 38. člena tega zakona.

Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravi storitve sporen.

PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik se bo v primeru morebitnih pritožb trudil vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Ponudnik si po svojih najboljših močeh prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V kolikor morebitni spori niso rešljivi sporazumno, bo za to pristojno sodišče v Ljubljani. Pritožba se odda na elektronski naslov info@4tace.si. 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15).

Podjetje kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronski naslov na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronskem naslovu http://ec.europa.eu/odr.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15), Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Upravitelj spletne trgovine 4tace.si, je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov. Upravitelj za namene izvajanja naročil hrani naslednje podatke:

  • ime in priimek
  • naslov in kraj bivanja
  • naslov elektronske pošte
  • kontaktno telefonsko številko
  • geslo v šifrirani obliki
  • ter ostale podatke, ki jih uporabniki vnesete v obrazce v spletni trgovini

Upravitelj v skladu z Zakonom o varstvu podatkov vaših podatkov ne bo posredoval nepooblaščenim tretjim osebam. Dostavnim službam bo posredovan vaš naslov in občasno telefonska številka izključno za namene opravljanja dostave.  Podatki se lahko uporabijo za pošiljanje informativnega gradiva.

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

AVTORSKE PRAVICE IN PRAVNA OBVESTILA

Spletna trgovina je last podjetja Robert Rokavec s.p., ki s spletno trgovino tudi upravlja. 

Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.

Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.

Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu. Slike izdelkov na spletni strani so simbolične. Za morebitne napake pri opisih izdelkov ne odgovarjamo. Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.

KONČNA DOLOČILA

Uporabnik ob nakupu z registracijo potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne strani in da se z njimi strinja.

POLITIKA ZASEBNOSTI IN VARSTVO PODATKOV

Politika zasebnosti in varovanja podatkov je dostopna na povezavi: Politika zasebnosti in Varovanje podatkov

PODATKI O PODJETJU

Robert Rokavec s.p.
Zbilje 3F, 1215 MEDVODE
SLOVENIJA

DŠ: SI32661894
matična številak: 8636648000
TR: SI56 6100 0002 3969 726 

Nazadnje posodobljeno 19.01.2021

Potrebujete našo pomoč?
nasvet za pse in mačke
  • Želite dodatne informacije o izdelku ?
  • Ne najdete izdelka, ki ga potrebujete ?
  • Želite nasvet kaj je najboljša izbira za vašega ljubljenčka ?
Prejmite kode s POPUSTI in koristne e-novice.
Moj najboljši prijatelj:
Scroll to Top
DOSTAVA
Stroške dostave pri vrednosti naročil do 39€ znašajo 2,90€.
Pri naročilih nad 39€ je dostava BREZPLAČNA.
Res je!

DOSTAVA V
24 URAH!

Dragi prijatelji malih živali,

izdelke naročene do 12:00 ure lahko pričakujete že naslednji dan*.

  • vikendi – naročeno v petek do 12:00 boste prejeli v ponedeljek
  • prazniki in dela prosti dnevi – smo odvisni od urnika dostavne službe
  • Sledenje pošiljkam – SLEDENJE.
10% POPUSTA PRI PRVEM NAKUPU*

Kupon za popust:

POPUST10

*popust za izdelke v akciji NE velja, popust lahko izkoristite samo ENKRAT!